I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 9, 2010

arep tengah moOd kerja~

salam~

cuti semester kali ni seperti biasa la, aku kena kerja, kumpul duit untuk diri sendiri. duit simpanan pinjaman tu memang ada lagi sikit dalam bank tu, tapi kena la kerja jugak kan. ok lah, actually income sampingan memang ada, tapi kerja kat kantin Bangunan Persekutuan Kluang ni kiranya untuk mengisi masa lapang sepanjang cuti semeter selama 2 bulan.

memang gaji xbanyak mana pon, gaji dibayar setiap hari,rm30 sehari, 8pagi - 5petang, isnin hingga jumaat. begitulah rutin harian aku selama cuti semester ni. every jumaat aku akan bagi rm150 hasil gaji aku tu kepada ibu aku, bukan ape, aku takut terguna je. lagipon nawaitu nak kerja memang untuk kegunaan masa study nanti.

mula2 masuk kerja aku kena buat air. no hal la!! dah biase pon.. best buat air ni. menguji kecekapan! kah3.. tapi aritu kawan aku yang study kat Unisel, nama Ejad masuk kerja, so dia ganti aku. hehe.. kami berdua kerja sampai akhir bulan 6 ni jer, dia pon dah nak naek semester juga. penat kerja beb! tapi happening, kenal ramai orang2 kat jabatan kerajaan ni, AADK, pendaftaran, imigresen, belia sukan n so on.. semua dah kamceng2 dah. no hal kalau nak deal apa2 lepas ni, huhu..

ok tu je la aku nak story2!! ada gambar Ejad, haha~

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!