I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 16, 2008

selepas hujan..

ptg tadi hujan terus-terusan turun.. fuhh,memang enak diulit mimpi.. sedar2 dah pukul empat tiga puluh petang.. tapi angin kencang stil kencang beb.. rase macam nak tercabot bumbung umah ni.. haha.. SELEPAS HUJAN berhenti, aku start moto pi bank cimb coz akak aku bank in kan duit, thanx ayu,hehe.. pastu meneruskan perjalanan ke paso malam kat segamat baru. aku beli nasi tomato n air soya n kopok lekor.. tu utk citer bab makanan jerrr.... haha.. tp yg aku nak citer ni pasal PELANGI yg aku nmpak ondaway nak balek ke tmn mida, waahhh.. teruja siot aku, aku rase dah lame giler aku tak tengok PELANGI, hehe.. pastu mula terpikir, alangkah indah ciptaan ALLAH s.w.t... Ya ALLAH, alangkah indahne ciptaanmu, setelah Kau turunkan hujan, angin kencang, ribut, setelah tu Kau keluarkan PELANGI nan indah.. teruja aku melihatnya.. hurrrmmmm... dalam perjalanan aku balik ke rumah, aku lihat semua org memandang PELANGI tuu.. makcik kat luar kedai, apek kat luar kedai kete, dak kecik dalam kete, semua tunjuk jari ke arah PELANGI tu, hehe.. dats all utk arini.. ~redz

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!