I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 15, 2008

salammm

haha..hoho..
ok2,tahniah wat diri aku sendirik karena berjaye mengadakan blog ini.. ahakz.. weiii2, nak tau tak, nex sem aku pindah umah baru, kat kmpung lubok batu.. b4 ni aku dok kat tmn mida segamat.. so mengurangkan kesesakan kat umah ni aku n nazrul wat keputusan utk berhijrah.. hehe.. so dr siang tadi aku dah siap pindahkan barang2 dr tmn mida ke kmpung lubok batu.. haha.. back to basic, dgn suasane kmpung yg aku alami nanti.. xsabo nak mendengar ayam bkokok awal pagi.. haha.. umah tu ok gak la, selesa utk aku berdua dgn nazrul duduk.. errmm, nex sem dah sem 3, doakan semoge aku btambah maju k... ~redz

1 comment:

luvbiznez said...

huhu...teruskan memblogkan diri..huhu

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!