I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 21, 2008

akhirnya aku eksiden jua di segamat ini..huhu

huhu..camni, tatkala orang lain senang enak diulit mimpi indah mereka. aku keseorangan telah menghidupkan enjin moto aku untuk pergi `cucuk dinding' di bank islam segamat.. waktu tu lebih kurang pukol 11.50 malam. dipendekkan cerita, aku dengan selamba merempuh pembahagi jalan.. hua2.. al-kisahnya aku tak perasan batu tu, mate melihat ke tempat lain, handle moto plak menghala ke laen... so mmg dah naseb aku pada malam tu, nak dijadikan cerita, moto aku terbang melepasi pembahagi jalan tu.. adehhh.. hancus moto ku ituu.. sayup2 kedengaran jeritan org ramai di kedai apek tu.. aku dengan bingkas menggagahkan diri kerana seperti mahu wat slamberrrrr.. hua2.. walaupon saket dada ku n tangan ku.. huhu.. terus menolak moto ke tepi jalan.. fuhhh, penat sey karena handleku sedikit bengkok. 1st skali aku cek enset aku dalam kocek.. oh tidak!!! xdeee!! lantas aku meyeberangi jalan itu semule, hahahaha.. lawak2, enset tu still hidup betol2 di tepi jalan.. haha.. panjang nyawa ko wahai enset aku tuuu.. so perjalanan dgn selamber diteruskan untuk pulang ke rumah semula dengan muke punyer hampe n benci.. haha.. naseb baek moto dpt gerak lagi, lenjan jer terus bawak balek.. huhu.. itulah kesahnyer malam tadi.. hehe.. ::kerosakan:: rim dpn bengkok, handle dpn bengkok, lampu pecah, cermin dua2 pecah, plat nombor pecah :: luke sikit kat siku, kaki.. tu xkesah, yg penting moto aku, abes rabak poket nak repair nanti, hahaha.. ~redz

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!