I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 23, 2011

allahuakbar!

salam...

memang adakalanya kita sering keliru...
keliru tentang diri sendiri...
keliru tentang orang lain...
keliru tentang semua...

ya, dunia hari ini cobaannya kuat...
sama ada dari luaran mahupun dalaman...
ya, aku mengerti semuanya...
aku redha akan segalanya...
doa aku untuk kau...
ingin melihat kau bahagia selalu..

kejujuran...
keikhlasan aku...
biar Allah yang mengertikannya...
andai jodoh sudah tiada, aku mengerti...
mungkin ada yang terbaik buat dirimu...
mungkin ada yang terbaik buat diriku...

sama-sama berdoa,
memohon petunjuk dariNya...
cinta hakiki hanya padaMu Ya Allah...
~aminnnnnnnnnn~

::alhamdulillah aku semakin sedar::

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!