I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 24, 2011

aktiviti isnin!

salamm...

hai semua, aikk macam ade follower yang bace je kann...
hehehe.. actually hari ini agak membosankan jugak lah. sebabnya hari ini takde kelas, kelas Dr Zainal Kling batal. so hari ini penuh dengan aktiviti yang menenangkan iaitu beristeriempat. ops! silap! beristerirehat, hehehe....

ok! pagi tadi agenda dimulakan dengan pergi ke CC untuk menSubmit Quiz Perbandaran, lecturer nya Cik Baiti [orang kampung aku]. then pulang semula ke rumah, baring2 tengok Tv sambil on laptop. mencari inspirasi untuk memulakan tugasan pembangunan lestari pula. hehe yeahhh! semangat betul aku dalam melaksanakan tugasan! hahaha...

ok! petang dalam pukul2 petang, Chu a.k.a Cik Penguin mesej aku, ajak pegi library. ehh, macam tau2 je aku nak lepak library petang tu. haha.. so aku pon temankan dia jugak lah, sebab aku pon memang nak buat assignment jugak, Chu buat assignment pembangunan wilayah, hak3.. tengok muka dia BLuuuur2 nak buat tugasan tu! bongeks la Chu! haha....

ok! so dalam pukul5.30 petang kami decide nak balik rumah. hehe... aku berjaya buat sikit assignment tu [ok lah daripada takde kan, xmacam Chu, blur sokmo sampai abes] haha.. Chu gediks, suruh aku bawak beg dia sampai ke pintu Gymnasium, berat katanye! so aku bawak lah beg dia, dia jalan kaki je [sori Chu, aku xbawak aweks naek motor,haha] alaaaa lagipon mane bley bawak aweks orang kan, hak3.. bukan muhrim! kah3 melanggar akta UPSI jugak! haha...
sampai ke pintu Gym, aku pas beg tu kat dia... haha..

Thanx Chu! aku tahu kaki ko saket! pak sheikh punya pasal! hak3

1 comment:

leya ciiiiut said...

gediks....camtu r korang...lpe org kat cniey..majuk2:(

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!