I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 21, 2011

alhamdulillahhh!

salammm

hati aku sangat lapang tika ini...
sangat sangat lapang...
semakin hari semakin melupakan saat hati terluka...

biarlah ia terus berlalu,
umpama bak angin lalu..
biar masa terus pergi..
ya, memang semua kehendak masa...
alhamdulillah, masa sayangkan aku...
kerana masa aku ingatkan dia,
kerana masa aku lupakan dia,
sangat tenang...

biarkan hati aku terus tenang buat seketika..
tiada niat untuk memanipulasikan keadaan..
tiada niat untuk memutar belit fakta...
aku tetap aku..
biar Allah yang memgetahui setiap apa yang berlaku.
mungkin ada hikmah disebalik semua ini,
ya, hikmahnya adakalanya aku mengerti..
mungkin ini yang terbaik untuk diri aku...
untuk semakin matang memikirkan kehendak diri...
bukan untuk aku, tetapi untuk kalian semua...
keluarga, sahabat dan semua!

alhamdulillah!

ukhwah fisabilillah!
silaturrahim aku tetap pelihara,
jangan risau akan ia,
tetapi aku insan biasa..
beri aku peluang untuk berfikir semula...
tiada langsung rasa sayang buat masa ini~


2 comments:

Miss Red said...

:)..good luck..
Berikanlah masa untuk
semuanya..kerana yakinlah masa pasti
akan menentukan segalanya...

ariffredzuan said...

thanz as~

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!