I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 25, 2010

couple trouble?

salamm..

sesape yang tengah berkapel tu, dunwuri dengan tajuk kat atas tuu.. hehe
gimik je tuu.. actually aku nak berdiskusi sikit tentang isu di atas. sememangnya tak dapat dinafikan keberkesan 'kapel' dalam mmbentuk prinsip diri agar terus maju, 'cewahh!!' bukan ape, ada sesetengah orang tu especially dalam kalangan pelajar menjadikan pasangan mereka sebagai inspirasi untuk belajar atau semangat. memang tak salah pon kalo nak berkapel masa belajar2 ni. cuma kita sebagai orang Islam yang berilmu perlu pandai2 la jaga akhlak dan tingkahlaku sepanjang korang berkapel tu.

cuma ikatan yang sah membolehkan anda untuk bermesra lebih2 ya.. hehe
ingat, kita masih ada keluarga yang lebih menyayangi kita. keredhaan dan kepentingan keluarga tetap yang utama ok. jadikan diri kita sentiasa yang terbaik di hati mereka bukan dihati kekasih semata2. cinta mungkin boleh putus, keluarga??

renung2kan dan selamat beramal~
kemsalam kapel maseng2 yer~ hik3

2 comments:

Miss Red said...

salam..wa3..lamer giler aku tuggu ko update blog.Yup bnyak pasangan couple kat luar sana yang menjadikan title "kekasih" untuk bermesra dan melakukan banyak perkara yang terang-terangan melanggar batasan sebagai seorang muslim dan islam.Dan yang teramat dan amat lah gembira adalah syaitan yang mulalah bertepuk tangan dan bersorak sakan kerana berjaya menundukkan anak adam ini...Apa-apa pun yang kita lakukan ada pro dan kont nyer.so jagalah maruah diri,kelurga kita agama dan orang islam.:).Betul tak cikgu....

ariffredzuan said...

betul3.. stadi first!!
tp kalo da sampai jodoh nk wat cmane kannn

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!