I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 31, 2010

CITA-CITA 2010 : VOLUME ONE : FZ 150 i





salammm..

mahu cerita sedikit tentang impian aaku pada tahun 2010 ni. kira azam jugak la ni. capai atau tidak itu bukan masalah, tapi aku coba nak capai jugak.. hehehe... ada tiga jer impian aku tahun ni selain daripada untuk berlajar bersungguh-sungguh (tu impian biasa bagi seorang yang bergelar pelajar) hehehe..

cuma impian aku kali ni agak berat gak nak dilaksanakan. mungkin kerana faktor persekitaran jugak. ye laa, kawan2 dapat duit pinjaman ptptn mesti happy2, turun KL n shopping2, tapi aku nak try laksanakan 3 impian yang sememangnya memerlukan kesabaran dari segi kewangannya, hehe...

VOLUME ONE~

teruja sangat aku dengan motor ni. rasa2 dapat tak aku memiliki 'awek' ni pada tahun ini??
jom sama2 kita tengok ea nanti~ hehee...

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!