I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 10, 2009

serba sedikit tentang MeReKa!

dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang
salam, entry kali ini hendak aku beritahu tentang-tentang, maksudnya tentang mereka. siapakah mereka yang aku maksudkan? mereka itu ialah selebriti terkenal tatkala aku bermastautin a.k.a belajar di perak. cewaahh!! selebriti gitu! haha.. mereka teman semasa aku belajar disana.
antara nama2 tersebut ialah khai, erwan, zam, apat, bob, abgLong dan ramai lagi. nak sebut pun sampai dah lupa nama2 mereka. hehe.. team yang very sporting untuk aku. kepala very da gila2 dan tidak membosankan hatiku ini. sangat seronok berkenalan bersama mereka. namun, dah lama aku tak ketemu mereka. bukan tak nak jumpa, tapi jauh nun di perak. aku tau kalau aku ke sana memang korang akan belanja aku makan punya, makan punya hal depa sume tak pernah kedekut, hehe.. (tu yang best tu!)
khai : ko memang sempoi, tatkala lepak2 malam, berkongsi cerita, dengan natalie portman ko tu! haha.. tak bley blah ar ko =)
apat : loghat kedah ko mmg aku tak dapat lupa sey, ko baik pat, tapi jangan confident sangat, aku tahu kau macho!! haha =)
zam :ko mmg pencinta wanita even muka xde la ensem mane pon. sebab tu awek tua (jgn marah kak sue) haha.. thanz ajak aku pi penang wat kali pertama dalam idup aku. aku ingat sampai mati
(yang lain tu aku update lain kali k,hehe)
teruna harapan bangsa ( aku:khai:apat)
(aku : apat)
aku : zila : erwan : abgLong

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!