I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 9, 2011

Juadah Berbuka Puasa by Jawe Rangers!

Assalamualaikum!

Salam ramadhan, so far amacam puasa? Cukup? Aku Alhamdulillah so far penuh, walaupon mase awal ramadhan aritu demam, batuk selesama & batuk. Tapi aku gagahkan jugak! Cewahh!

Jom sembang-sembang sekejap pasal menu berbuka puasa!
[Perghhh.. Meleleh air liur!]

Ok! Sememangnya kalau dah keturunan Jawa tu memang Jawa jugak la! Walaupon nak cakap Jawa tu tak la sangat, cuma naluri & darah Jawa tetap mengalir dalam darah ni. hehehe..

Ok! Tak nak cerita panjang sangat!
BOSAN
[sebenarnya tak tahu nak cerita ape!]

Dekat bawah ni beberapa menu yang
BEST YANG AMAT!!!

Serius Beb!!

BEST YANG AMAT!!!

Menu 1 : Nasi Ambeng [Superb!]


Menu 2 : Botok-botok [perghhhh!]
:: awet muda makan ni,hahaha::


Menu 3 : Sambal Goreng Jawa [superb gaban!]

Ini Serius beb!

Sedappppppppppppppppppp!!!

Jangan lupa beli petang ni untuk berbuka puasa tau!!!

6 comments:

BAMS (Awin) said...

Kau jgn buat aku terkeliur boleh tak?? isk isk isk .....

miss koala said...

eleh, ye ke pose.. lalala

Cik Gee said...

otak-otak kau kempis xde ke? hehe..

ariffredzuan said...

awin :amboiii kau, macam puase je kan? hahaha

miss koala : jangan nak poyo sangat! haha.. tadi siang bukan ko lunch ke? hahaha

gee : otak2 kempas la sengal! kih3

Cik Gee said...

otak2 kempas la sengal tu same sedap tak macam otak2 kau kempis? hehehe..

Mrs.Wanida said...

sedap.. sedap..

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!