I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 5, 2010

Bola itu bulat~

Salam~
dah memang bola itu bulat
tak kan segi empat pulak, segi tiga pulak~
kannnnnnnnnn~
hahaha.. emo giler bila feveret team aku,
brazil & argentina kalah..
hahahahaha~
ade aku kesah diorang kalah??
lantak laaaa..
(padahal dalam hati kecewa habes)
dulu aku suka team Germany
time tu Salman Khan jadi keeper!!
ops!! bukan2, tapi Oliver Kahn~
tapi sejak KAK ENUN asyik perli2 aku
aku langsung tak suke Germany
hahaha~
sape dia Podolski a.k.a Dodol
Klose? Muller?
sume tu team Kuantan FC ke?
hahahahaha~
ok2, serius sikit ea cik arep~
World Cup kali ni memang banyak bebeno kejutan~
france ~ italy ~ brazil ~ argentina
semua kalah! apecer???
aku berkobar2 nak tengok Ghana menang,
ponnnnn kalah jugak!
hahahaha~
sekarang aku lebih berminat dengan Spain
hope Spain menang~
kalahkan Germany~
langsung tak minat!
sebab KAK ENUN dah minat GERMANY~
hahahahha~
to KAK ENUN:: ko kene redha dan pasrah,
if Germany ko kalah nanti~
aku nak gelak puas2 sampai nangis~
hahahahahhaha~

4 comments:

Miss Red said...

Wei aku sokong semua team yang ko suka 2 tau...argentina,brazil.ghana.ivory coast...semua..Fuhh terasa sedih ngak ati nie tgok dorang kalah..oh kesian ko..messi.hahaha

••♥shidaradzali♥•• said...

hahahaha....
mesti la germany yg mnang

:P

ariffredzuan said...

asmida~ jom sokong spain~ hahaha

shidah~ germany?? eiuwwww~ kahhh3

••♥shidaradzali♥•• said...

ok wut?
hahahaha....

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!