I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 20, 2010

mode : berpoya2 berdua dengan daus @ kluang parade

arep n daus oTw mau balik ke destinasi masing2!

daus : "nape la arep xbawak motor arini?"

muke arep teruja dapat pegang bola boling! kah3

daus : muka semangat nak start baling! (kalah jugak!hehe)

muke arep ceria as JUARA! kah3 (masih ade mase daus!)

daus : bola pink! patot la hang kalah daus, hehe =P

daus : karaoke lagu NORA! wakaka..

salamm, entry kali ni telah berlaku siang tadi. keluar pukul 12. balik pukul4. bertempat di kluang parade semata2. tiada niat lain selain daripada mahu meluangkan masa bersama-sama. tak kesah la buat pape pon, janji dapat jumpe, betol tak daus? esok masing2 akan membawa diri, daus ke USM, aku ke UPSI. dua2 insyaAllah akan jadi cekgu, cekgu yang ROWKS! kan daus? haha..

kami memulakan langkah dengan menunggu bas di stesen bas taman desa. tak sampai 10 minit bas pon da sampai. terus ke kluang parade. mula2 usha kluang parade yang semakin maju dan padat. kemudian terus masuk karaoke, amek ko! 6 lagu kami balun! seterusnya kami main boling. main 2 game, tapi dua2 game daus kalah, kah3 (tu yang paling penting!) hehe.. jangan marah ea daus, keep it up!!

akhir sekali kami makan2 di GEMiNi! sangat sedap!! superb!! twister mango!
berbaloi-baloi keluar arini. kan daus? haha.. besfren aku, for ever n ever, kan daus? haha..

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!