I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 4, 2010

celcom! terbaek wok!


salamm... selamat petang!! haha entry kali ini memang seronok gila! sebab apa?? haaa, ini adalah kerana nombor CELCOM aku telah ter'topup sebanyak 2 kali~ hehehe..

al-kesahnya bermula sewaktu aku berada di bilik kuliah taman bernam. abis kelas perkembangan pelajar kami pon pergi makan tengahari dulu. abis makan tu pulak aku singgah la kat kedai topup sebelahnya pulak.
.


"kak, topup celcom rm10 ea"

kemudian akak tu nak bagi kad topup....
.

"masukkan terus boleh??"

(aku mahukan reload terus,xsuke kad, nanti kena gores sendiri)

aku pon tulis la nombor
(013-7142099)

"terima kasih kak"
(baki rm40 aku terima)


ondaway nak balik, atas motor bunyi 'tuttt..tutt' tanda topup da masok..


ermm, lepak punya lepak dalam bilik, dalam 30minit lepas tu bunyi lagi ada mesej masuk. rupa2nya ada lagi topup rm10 lagi yang masuk.. adoiyaiii, rezeki jangan ditolak, betul tak? haha


adakah kedai tersebut telah ter'topup'kan nombor aku 2kali?

adakah ada peminat setia blog ni yang sudi men'topup'kan aku? kah3

adakah entiti paranormal yang nak menguji keihlasan aku? kah3


semua itu menjadi tanda tanya.. kih3..


sekian,wassalam~


p/s: actually dah 2,3 kali jugak kejadian macam ni berlaku sejak2 ni, huhu..
takpe laa, maybe nombor ONG kot~ wakakaa

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!