I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 30, 2009

upsi tewas juga.. edisi H1N1

salammm hehe..

memang betol pon.. untuk pengetahuan semua, upsi secara rasmi nya terpaksa menangguhkan sesi pembelajaran nya bermula hari ni, 29.8 sehingga 9.8.. lama?? yeahh memang lama ponn..

ini berikutan penularan wabak selesema babi.. so aku pon dah selamat sampai ke kluang pukul11 mlm tadi.. yeahhh, dari tanjong malim ke KL Sentral naek KTM.. dari puduraya ke Kluang naek bas.. sampai jugak!!

so sementara cuti `istimewa` ini, pandai2 la jaga diri dan kesihatan ye kawan2! jangan lupa buat assignment yang berlambak2 tu.. chow!!

1 comment:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

seronok lah kau...alhamdullillah unikl..kelas macam biasa.. mintak dijauhkan

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!