I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 9, 2009

sori lame tak update.. hehe

salammm semua..

hai,lama benar tak update dekat blog nih. ramai kawan2 dok menanya.. hehe...
hoi lana, ni aku dah update dah ni.. tapi sekejap jer nih.. hehe.. jenguk2 jer..

oklahh, ni situasi terbaru aku, yang aku nak habaq sama korang..
untuk pengetahuan sahabat2 aku especially kat Uitm johor, aku sekarang dah continue study kat Universiti pendidikan sultan idris.. sori laaa sebab ramai member yang aku tak khabarkan.. sebab bukan taknak bagitau cuma keadaan tak mengizinkan... huhu (korang tak tau yang aku sememangnye sedih berpisah dengan korang) p/s : muke je paisey tapi hati suci murni.. hehe

jap2, aku amek kursus Ijazah sarjana muda Pengajian Malaysia dengan pendidikan (at58)..
hope korang doakan la aku kat sini ek... hehe.. saLammm

2 comments:

ila ni said...

yaa selamat,selamat!
semoga berjaya menjadi pendidik yg terbaik!

ariffredzuan said...

terbaek dari ladangg ye kak ilani.. hehehe

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!