I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 31, 2009

kami..kamu..mereka & kluang..

bowling : zila,ila,liyana n daus
popular : daus n ila (jiwa gambar ni)

kfc : da geng


kluang parade : sempat lagi dlm lif!

sushi king : lalaaa.. under construction

salamm keamatan utk anda semua..haha.. en3 kalini dipersembahkan serba sedikit xtvt we all tempoh hari.. kami iaitu daus, ila, zila, liyana n aku telah meringankan kaki, jari jemari serta tulang temulang utk menjelajah sekitar kluang,haha..
bermula dengan meletakkan moto di kluang parade, terlihat kelibat iLa sedang menunggu aku n daus. kelewatan kami bdua amatlah tidak diundang krn plug moto aku meragam meminta utk ditukar,huhu.. demi kesayangan aku terhadap JFC 8100 itu, lalu aku menukarnya..

kring3, hanset daus berbunyi, zila n liyana pula tiba di kluang parade.. kami pon saling pandang-memandang.. haha. lalu daus mencadangkan utk bermain bowling. aiyaaa.. malu rase hati nak menunjukkan kehebatan bermain permainan guli tersebut, ops!! maaf, aku maksudkan bowling,huhu.. namun atas desakan kwn2 yg memanggil2 namaku, arepppp... areppp.. (actually ni tokok2 jer,haha) lalu aku pon join.. keputusannyer daus menang, aku second (actually kasi chance jer, kang takot lenkali tak nak keluar lagi,haha)

pastu kami menghayun kaki ke kluang mall plak.. ting tong.. aiyaa,sesaje jer nak round2 kluang yang semakin pesat membangun tuu.. (pehh..betol beb, xcaye dtg laa..) round punye round kami singgah di popular book store.. kring3, perot masing2 pulak berdering, setelah dicampur dan ditolak kami pi makan kat KFC.. haaa, drama pon bermula disini..

arep: eh,kan kite kene boikot KFC. israel laa...
daus: xpe,kite lupekan kejap..

haha..itulah dia drama tersebut. daus kelaparan tahap gaban kot.. tp tersentap jugak la beb, servis KFC terburuk pernah kitorang rase. pehhh, lembab nak mampos..
setelah makanan memenuhi ruang perot masing2, kami meneruskan perjalanan ke bazar gong xi fa cai (tp pelik sumer yg meniaga melayu) haha.. perjalanan xterhenti disitu, kami terus ke plaza BCb,huhu.. masuk the Store.. finally, kami pon bersurai, masing2 membawa diri yg lara ini.. huhu..

3 comments:

ila ni said...

oi oi boikot kfc ah! hahhahaha

ariffredzuan said...

kami telah cube kak ilani,
namunnnnnn...

hahaha

Anonymous said...

wei..maner pic ko....huhu

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!