I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 28, 2009

thanx fren!! gua tak sangke arr..

nyam2... lazat sehingga menjilat jari!

ala-ala gedix manje.. lalala

sodap!

live from pizza hut tanjong malim : thanx2!

huhu.. caiyok la same korang : mahal sey kek ni, terharu (T_T)

arep & lia : potong kek time : secret recipe tuu, adoiyaii, thanx! huhu

thanx guys! i really appreciate it!

daeie : loqlaq betol hg ni ea.. haha

salam,ptg tadi 27.10.09. wa kene beb.. tak sangke plak la depa ni semua ade nak wat suprise. naseb baek la aku mmg tergerak hati nak datang. ikotkan mmg aku tak mau dtg, bkn ape, duit dlm poket xcukup kalo nak join, da la ajak ppi tempat yg mahal2,huhu..

akhirnye aku pi jugak, daeie asyek soh pi jer, siap wat ayat2 yg buat aku serba salah.. last2 aku pjgkan kaki ini, hehe.. duduk punye duduk, lambat plak depa nak strat mkn, terliur jugak tengok, tapi aku xberani cuit sebab aku xde duit nak bayaq.. tetibe!! haaa, crew pizza hut dtg wat kek besday sambil nyanyi2.. aku pon juz tepok jer la, sbb ingatkan besday lia. tup2 depa kate celebrate besday aku yg 7 hari lepas.. huhu..

thanx,aku agak terharu jugak la kann.. hehe tp gembira hanya Allah saje yg tahu. thanx a lot fren. aku memang jenis tak terucap dengan mulut, hanya terima kasih aku ucap kan.. tp memang jauh di sudut hati, aku sangat menghargai segala apa yg kita lalui nie!

tahnx! gud luck utk exam nanti k! salammm

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!