I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 21, 2008

tag dr anda cik nurulfallah... lalalaa..

What if your ex said these to you???

1. Hi how are you?
sehat, nape? tgok mcm xsehat ker??

2. Hey! You wanna go to the mall?!
kluang mall?? ee.. xbest!

3. I LOVE U..
luv?? ermm

4. DO u want some cookies?
murah sgt.. seafood ok??

5.Can you take me a picture?!?
wat?? kene sy jugak ker?? org sebelah tu kan bley!!

6.Help me in my homework!
ana pon malas, lg mau tulun..lalala..

7. Here’s my gift to you…
1 jer??

8. Let’s just be textmates
roomates?? nazroL?? haha

9. Do you want me to buy you an ipod?
xmau, nak claypot!! haha

10.Let’s sit together in the bus
perlu ker bas?? huhu

11. Hi baby
wat?? ee.. geli laa..

12. Your still cute!
kacak laa... lalalala... hhaha

13.I still LOVE you!
me?? wat about my dog?? kah3

14.Can I visit your house?
full house?? ermm

15.Do you love me?
yeahh, i alwayz luv you.. (semuanyer slepas di sekeh kpale) hehe..

kalo anda perasan :
ana mau tag same...
1. kpm: khairezz
2. uitm: iela
3. uitm: khadeeja

tu jer kot, kalo lain2 nak amik dipersilakan.. hehe..

No comments:

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!