I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 28, 2008

Hujan dimanipulasikan!



tak diakui gak yg aku mmg minat gilak same band ni..
ntah dr dulu lg, xsilap aku sejak diorg xpopular lagi cam skarang..
music sonok, layan kepale...lalalaaa...
tp tu ar, tp sejak2 ni byk plak citer kurang enak pasal band ni..
tatau ar mane silapnyer.. hehe..
'saya jiwa kosong'
arr...sbb tu kot..
so penuhkanlah jiwa kalian dari kekosongan tu k..
hihi..
aLL da best utk HUJAN..
13.11.2008 ni, HUJAN mai dataran pahlawan..
rase2 aku pi kot nanti..
hope x 'hujan' la nanti k..
wawawawa..

2 comments:

.shasha. said...

dia punya vokalis tu kiut tau hihi >)

BuDaK kAmpUnG said...

xnak ajak aku ke

hamsTer ni kawan baru turtLe~!! name dia Hamburger!!

Tolong Arep bagi Turtle makan! Nama dia Turtok & Tertib!